miercuri, 26 iunie 2013

       Inainte sa incheiem aici o zi glorioasa de inceput de vara,as vrea sa va impartasesc o intamplare destul de amuzanta:
      Acuma de 2 minute am intrat si eu in casa am fost dupa Mr. varamiu' la autogara si cand ne intorceam el cu bagajele(se intorcea din California-dic ce smecher se crede cu viata lui de vis in cluburile americane-partea a 2a,in fine:))) si eu cu mainile in buzunar.Trece pe langa noi nea Gelu,el fiind un retard care traieste in gunoaia si are putin probleme cu pisicul:)))ghici ce,vorbea la un dus,pur si simplu radeam incontrolabil,nu mai puteam,ba da i asa un PROST,DA PROST MAAA de il da si patu afara din casa;)))) cum sa vorbeasca cu dusul,si sa vedeti ce discutie telefonica interesanta avea,despre parlament presedinte si alte nemultumiri de-ale lui in legatura cu pensiile mici si alte cocalarii pentru ca asta e =UN COCALAR=;Ma intreaba daca vreau sa vorbesc si eu al dus si ce credeti ca i zic:))))"dar tu ai vrea sa mergi pe un varf de deal si sa urlii imbracat in izmene si sutien?=))Credeti-ma a venit din suflet!
l-am lasat pe saracul om mut,sigur mi-a inteles sarcasmul=))sau lasa<_> 
 Sper ca a fost pe placul vostru=))si ca ati ras:))Ne vedem curand cu alte postari interesante,daca aveti sugestii le puteti lasa in comentarii:))
 #Teo
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu